vineri, 27 aprilie 2018

Oamenii fericiți citesc și beau cafea

Pe scurt despre carte..... Autoarea, Agnès Martin-Lugand, s-a remarcat în mediul online, ulterior ajungând să o publice și în formatul printat. Mi-era cunoscut titlul, iar când am primit-o am fost curioasă să o citesc.
Cartea este despre drama unei femei care își pierde soțul și fiica într-un accident rutier, iar preț de un an este incapabilă să revină la activitățile obinușnuite. De unde titlul? Pasionată de lectură, Diane, deține o librărie-cafenea împreună cu prietenul ei, Felix, al cărei nume este "Oamenii fericiți citesc și beau cafea". După tragedie, de cafenea se ocupă Felix, dar aceasta începe să-și piardă productivitatea.
La un moment dat, Diane se hotărăște să plece, să se stabilească în alt loc și alege un orășel din Irlanda. Aici îl cunoaște pe Edward, pe care însă nu este pregatătită să îl iubească, este nevindecată. Cartea se termină cu revenirea ei la Paris și reluarea activităților la vechea cafenea.
Cam asta ar fi de povestit despre carte. Mie mi s-a părut că aduce neplăcut de mult cu romanele Sandrei Brown. Dacă ar mai fi și rămas cu acel Edward m-ar fi dezamăgit cumplit. E un roman facil, a cărui dramă e incomplet explorată, este superficializată.
La urma urmei, titlul mi-a plăcut cel mai mult, deși poate nici el nu e
adevărat...

Un comentariu:

oldblogger spunea...

Oare Diane nu era pregatita sa il iubeasca sau si-a dat seama ca fugise de viata ei de fapt?

Recomand si continuarea - La vie est facile, ne t'inquiète pas.